آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

بایگانی

چهارشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۴۲ ق.ظ

۰

7 شهر بی نظیر در جنوب و شرق آسیا را بشناسید

چهارشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۴۲ ق.ظ

قاره زرود یا همان آسیا، بزرگترین و البته پرجمعیت‌ترین قاره کره زمین است که به تنهایی 30 درصد از خشکی و 60 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهد.

قاره آسیا از قطب شمال تا جنوب مدار استوا امتداد یافته‌است و بخش اعظم آن در نیمکره شمالی قرار دارد و همین موضوع سبب شده است تا تنوع آب و هوایی، گونه های گیاهی و جانوری در آن زیاد باشد.

با این تفاسیر تصمیم گرفتیم تا سفری به تعدادی از شهرهای این قاره داشته باشیم. 

پاتایا و پوکت تایلند

به نوشته ی جامعه ی خبری تحلیلی الف، تایلند محبوب ترین مقصد توریستی در جنوب شرقی آسیا می باشد و به همین دلیل است که تقریبا هر چیزی را می توانید در آن پیدا کنید، از سواحل کریستالی آبی و جنگل های انبوه گرفته تا غذای های عالی و خانه های ساحلی ارزان قیمت و برخی از بهترین هتل های لوکس جهان

خلیج فانگ نا پوکت، جزیره فی فی پوکت، باغ گرمسیری نونگ نوچ نوچ و کوه بودا پاتایا تعدادی از جاذبه های گردشگری تایلند می باشند که هر مسافری را مبهوت خود می کنند.

هاربین چین

به گزارش تابناک و به نقل از الفبای سفر، هاربین شهری در شمال شرقی چین که در طول زمستان آب و هوایی به شدت سرد را از مناطق سیبری دریافت می کند آب و هوای سرد و زمستانی این شهر سبب شده است تا هاربین به شهر یخی شهرت پیدا کند و برنامه های گوناگونی در این رابطه اجرا کند که مشهورترین آن ها بدون شک برگزاری فستیوال برف و یخ هاربین است . که هر سال در این شهر برگزار می شود. و جالب است که بدانید این جشنواره  باشکوه و رویایی در کنار فستیوال برف ساپورو ژاپن، فستیوال اسکی نروژ و کارناوال زمستانی کبک کانادا یکی از مشهورترین جشن های زمستانی و البته بزرگ ترین فستیوال برف و یخ در جهان محسوب می شود.

کلمبو، کندی و بنتوتا سریلانکا

با اعلام فرارو، سریلانکا نام جزیره ای است که در جنوب قاره آسیا، با اختلاف 19 کیلومتر از کشور هند و در اقیانوس هند قرار گرفته است. و این کشور زیبا شهرهای بسیار زیبایی دارد که به 3مورد از مشهورترین آن  پرداخته شده است. موقعیت جغرافیایی جزیره سریلانکا، به نام گوشواره ی هند هم نامیده می شود. کشور سریلانکا به دلیل داشتن طبیعت زیبا، جاذبه های تاریخی و پارک های طبیعی مقصد بسیاری از گردشگران است.

  • کلمبو: کلمبو بزرگترین و شلوغ ترین شهر کشور می باشد که به نقطه تجاری سریلانکا این کشور نیز شهرت دارد و بناهای استعماری پیوندی تماشایی در این شهر وجود دارند.
  • کندی: این شهر در یک فلات واقع شده است که میانکوه های مرتفع مرکزی سریلانکا قرار دارد معبد دندان که یک یادگار بسیار مقدس - دندان بودا - در آن نگهداری می شود از مشهورترین جاذبه های این شهر است.
  • بنتوتا:  بنتوتا سریلانکا دیگر شهر این کشور است، این شهر دارای سواحل باشکوه، هتل های مجلل و زیبایی های دست نخورده است. و می توان یک روز را در آفتاب در ساحل بنتوتا غوطه ور شد و آرامش مثال زدنی را کسب کرد.

گوا هند

به نظر وبسایت بیتوته و به نقل از الفبای سفر، گوا، شهر بندری که در سواحل غربی کشور هند قرار گرفته است و به دلیل این موقعیت جغرافیایی دارای سواحل بسیار زیبایی می باشد. کشور پرتغال در حدود 450 سال بر شهر گوا حکومت کرده است و به همین دلیل، در گوا شاهد فرهنگ متفاوتی نسبت به سایر نقاط هند خواهید بود و همینطور کلیساهای بسیاری از زمان حکومت پرتغالی ها هنوز به جای مانده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۲
alefbatour admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی